15 Nisan 2012 Pazar

Göz

 Defterimi her açtığımda iki dakika deliksiz baktığım ve ne anlatmaya çalıştığını bilemediğim tek bir göz...  Bana bişeyler anlatmaya çalıştığı belli ama ne? Ona her baktığımda farklı anlamlar,farklı yüzler beliriyor kafamda. Yoksa size öyle bakmıyor mu? Bilmiyorum belki de ben abartıyorum.. Evet, kesin abartıyorum.. Niye mi? Çünkü ona bakarken benim aklıma çizilirken yaşananlar, sarf edilen sözler geliyor. Bakan tek bir gözün aslında neler söylemeye çalıştığını -bağırdığını- sadece benim bilmem gerek sevgili okur senin değil..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

O göz her seni gördüğünde çok zor Olmayan beklentileri bir türlü Neden karşılayamadığını anlamaya çalışıyor...ama eminim ki gözler Bağırmıyor...Bu gözlerde hep bir art niyet arandı oysa o gözler annenin bebeğini ilk kucağına aldığı andaki gibi saf ve temizdi...Evet!! sana bakan o gözlerin neler anlatmaya çalıştığını bir tek senin anlaman gerekirdi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...